Gaasperplasrun wordt georganiseerd door AV Feniks

Vraag en Antwoord

Waar kan ik mijn startnummer ophalen?

Op de zaterdag voorafgaand aan de Gaasperplasrun kun je je startnummer van 10.00 tot 16.00 uur ophalen bij Run2Day Amsterdam Oosterpark, 1e Oosterparkstraat 234. Op de dag van de Gaasperplasrun zelf kun je je startnummer tot een half uur voor de start van je onderdeel ophalen op de startlocatie AV Feniks. Meld je daarvoor tijdig aan bij de tent “voorinschrijving”. Het startnummer wordt niet toegestuurd.

Lopers die zich via na-inschrijving willen aanmelden kunnen dat doen tot een half uur voor de start van hun onderdeel bij de tent “na-inschrijving”. Meld je daarvoor tijdig aan, om er zeker van te zijn dat je aanmelding nog verwerkt kan worden in de deelnemerslijst.

Ik heb meegedaan met de Gaasperplasrun, maar mijn prestatie staat niet op uitslagen.nl

Bibtag chip

Voor de tijdwaarneming van je prestatie tijdens de Gaasperplasrun zit achter op je startnummer een Bibtag chip bevestigd.

  • Indien het startnummer niet op de borst is bevestigd, maar op je rug dan is een goede registratie van je prestatie niet gegarandeerd.
  • Het startnummer dient zichtbaar op de borst te worden bevestigd en niet onder kleding te worden gedragen. De kleding kan het registreren van je prestatie belemmeren.
Kan ik annuleren en mijn inschrijfgeld terugkrijgen?

Je kunt niet meer meedoen aan de Gaasperplasrun wegens een blessure, vakantie of andere redenen? Dat vinden we uiteraard heel jammer. Hopelijk kun je een volgende editie wel meedoen.

Annuleren is geen probleem. Stuur ons via het contactformulier een bericht waarin je aangeeft dat je je inschrijving wilt annuleren. Restitutie van het inschrijfgeld (minus €2,00 kosten) vindt uitsluitend plaats indien je je 2 weken vóór de sluitingsdatum van de inschrijving via het contact formulier afmeldt bij de organisatie.

Kan ik mijn afstand wijzigen?

Ben je al ingeschreven en je wilt je afstand wijzigen? Schrijf je niet opnieuw in, maar geef via het contactformulier je wijziging door. Het wijzigen van je afstand is mogelijk tot aan de sluiting van de voorinschrijving.

Het komt voor dat deelnemers zich op het laatste moment bedenken en op de dag van de Gaasperplasrun een andere afstand lopen. Hoewel dat natuurlijk geheel je eigen keuze is, resulteert het wel in meer uitzoekwerk voor de organisatie. De uitslagen worden door de organisatie gecontroleerd op waarschijnlijkheid en aan de uitslag is vaak ook wel af te leiden welke afstand een deelnemer heeft gelopen. Toch dringen wij er op aan wijzigingen vroegtijdig aan de organisatie door te geven, zodat de uitslagen zo snel mogelijk op internet kunnen worden gepubliceerd.

Mijn dochter of zoon doet mee met de 1km kinderloop, mag ik als ouder meelopen?

Kinderen vanaf 4 jaar mogen al meedoen met de 1km kinderloop. Deze kleine deelnemers zijn dus nog best wel jong. Maar sportief en dapper zijn ze ook. Ouders vinden het vaak prettig om (een deel van) de 1km mee te lopen. Dat begrijpen wij en vinden het heel normaal dat de allerkleinsten tijdens de kinderloop aangemoedigd worden door hun ouders. Om als ouder mee te kunnen lopen hoeven ouders zich daarvoor niet zelf ook in te schrijven. Sportiviteit en gezelligheid staat bij ons voorop.

Ontvang je na deelname een herinnering?

Iedere deelnemer van de Gaasperplasrun ontvangt na de finish een mooie medaille als herinnering. De Gaasperplasrun is onderdeel van het Rondje Mokum. Voor het Rondje Mokum is een speciale medaille ontworpen. Elke loop van het Rondje Mokum heeft een eigen unieke kleur medaille.

Kun je parkeren in de buurt van de start van de Gaasperplasrun?

Er kan zeer beperkt geparkeerd worden aan twee kanten van de Karspeldreef. Vanwege deze beperkte parkeermogelijkheden adviseren wij je daarom zo veel mogelijk per openbaar vervoer, fiets of lopend te komen. De baan ligt op loopafstand (ongeveer 10 minuten) van treinstation Bijlmermeer/Arena en metrostation Bullewijk.

Bekijk de pagina parkeergelegenheid en bereikbaarheid voor meer informatie.

Gelden er voorwaarden voor deelname aan de Gaasperplasrun?

Als organisatie streven wij ernaar om van de Gaasperplasrun een zo goed mogelijk evenement te maken. Deelname aan de Gaasperplasrun is echter wel geheel op eigen verantwoordelijkheid en risico. Lees de Algemene Voorwaarden daarom goed door.

Kan ik meehelpen de Gaasperplasrun te organiseren?

Om een evenement als de Gaasperplasrun tot een groot succes te maken, zijn tientallen vrijwilligers nodig. Voor de organisatie van de run is al veel voorbereidend werk gedaan door een klein groepje vrijwilligers. Voor de dag zelf zijn echter ook nog veel vrijwilligers nodig. We willen daarom graag een beroep op je doen.

Ben je geïnteresseerd om mee te draaien in de organisatie van de Gaasperplasrun? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Staat je vraag er niet bij? Stuur ons een bericht via het contactformulier en wij proberen zo snel mogelijk te reageren.

Share This